FREQUENTLY ASKED QUESTIONS 

Bezorging

Wat kost bezorging en wat zijn de levertijden?

Verzending

Kosten

Levertijd

Binnen Nederland

€4,95

1 - 2 dagen

België

€9

1 - 2 dagen

Bedrag boven €100

Gratis

1 - 2 dagen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen is heel makkelijk! Browse door onze website, kies de items uit die je wilt hebben en klik op ‘In winkelmand’. Je winkelmand opent vervolgens vanzelf!

Als je alles hebt gevonden wat je nodig had klik je in je winkelmand op: Afrekenen. Vervolgens wordt je doorgestuurd naar de afrekenpagina. 

Vul hier je adresgegevens in en vergeet je kortingscode niet! Kies aan de rechterkant hoe je wil betalen: met iDeal of bankoverschrijving. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op ‘Bestelling plaatsen’.

Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank. Doorloop de stappen en je bestelling is geplaatst! Heel binnenkort ontvang je van ons een spannend pakketje 😉

Op het moment bieden we de volgende betaalmethoden aan: iDeal en Bankoverschrijving.

Helaas zijn wij op het moment (nog) niet telefonisch bereikbaar. We zijn wel goed bereikbaar via e-mail, zie hiervoor onze contact pagina

Jazeker! We zijn altijd blij met suggesties. Stuur ons vooral een e-mail met je aanbevelingen via info@zinja.nl.

Wij gaan dan kijken of het moment is om je artikel in ons assortiment op te nemen.

Vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Voor het indienen van een klacht kan je ons een e-mail sturen via info@zinja.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een samenwerking met ons. Stuur ons vooral even een e-mail via info@zinja.nl dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Retourneren & ruilen

Hoe werkt ruilen en retourneren?

Je kan alle bij ons aangekochte artikelen zonder opgave van reden 30 dagen retourneren. Let bij het retourneren van je bestelling dat je retourzending aan de volgende eisen voldoet:

  • Het product zit in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking
  • Het product is compleet

Wanneer het artikel wat je wil ruilen of retourneren niet aan deze eisen voldoet kunnen we deze helaas niet terug nemen.

Wil je een gekocht artikel ruilen of retourneren? Geen probleem. Stuur ons simpelweg een e-mail via retouren@zinja.nl met daarin:
  • Je naam
  • Je ordernummer
  • Welke artikelen je wil ruilen of retourneren
Let erop dat de artikelen alleen in aanmerking komen voor retour of ruilen wanneer de verpakking ongeopend is! Nadat we de e-mail hebben ontvangen krijg je van ons instructies voor het terugsturen van de artikelen. Let op: wij vergoeden de verzendkosten bij het retour sturen van een artikel niet.

Vanaf het moment van aankoop krijg je van ons 30 dagen om het artikel om te ruilen of te retourneren.

De volgende artikelen kunnen, indien de verpakking niet meer gesealed is, in verband met hygiëne niet geretourneerd worden (dit is wettelijk zo bepaald):

  • Strings
  • Catsuits
  • Panty’s en kousen
  • Alle sextoys waaronder vibrators en dildo’s
  • Condooms, tabletten, glij- en massagemiddelen en cremes

Natuurlijk is ruilen of retourneren wel mogelijk wanneer de verpakking van bovenstaande artikelen ongeopend is.

Helaas zijn bij op het moment niet in staat om de verzendkosten voor het retourneren of ruilen van een artikel te vergoeden. Deze kosten zijn dan ook voor eigen rekening. Heb je een kapot artikel ontvangen? Dan geldt deze regel niet. Neem altijd vooraf contact op met ons via retouren@zinja.nl zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem contact met ons op via info@zinja.nl